Leerdammer, o campanie marca Erka Synergy Communication!

Share

Leerdammer, o campanie marca Erka Synergy Communication!

Timp de trei saptamani, in perioada 25 noiembrie-4 decembrie 2016 s-a desfasurat campania Leerdammer ”Gusta si calatoreste” in opt orase din Romania (Bucuresti, Ploiesti, Timisoara, Brasov, Cluj, Constanta, Iasi, Bacau). Leerdammer este o branza maturata cu gauri,  de origine olandeza, ce datorita gustului sau dulceag, poate fi o gustare savuroasa pentru orice moment.

Conceptul semnat de creativii de la Erka Synergy Communication si logistica implementata de echipa de BTL a agentiei  prin echipamentul promoterilor si aspectul standurilor amenajate pentru degustare, au asigurat vizibilitate si notorietate brandului Leerdammer la nivel national.

Campania Leerdammer i-a premiat pe toti cei care au gustat branza olandeza cu un servet de masa perfect pentru orice bucatarie.  Ambalajele aflate in campanie au avut o bulina speciala de concurs, in spatele careia Leerdammer a oferit drept premiu o excursie pentru doua persoane la Amsterdam.

Prin sloganul “Gusta si calatoreste”  s-a transmis faptul ca fiecare dintre noi este diferit, este unic si are propria lui cale pe care trebuie sa mearga. Iar in ciuda faptului ca fiecare are propria poveste si propria viziune asupra lumii, cu totii gustam si savuram  branza maturata Leerdammer.

Pentru aproximativ 70% dintre consumatori, a fost pentru prima data cand au degustat un produs din aceasta categorie speciala de branzeturi.

Pe intregul intregii campanii au fost abordate 10.755 de persoane. Consumatorii care nu cunosteau produsele Leerdammer au fost incantate de actiunea de sampling, deoarece puteau degusta un nou sortiment de branza. Consumatorii au fost incantati de gustul unic si special al produselor Leerdammer. In plus, acestia au apreciat textura produsului, cat si ambalajul practic, ce permite pastrarea produsului proaspat, pana la ultima felie.

  

Related Posts

Campanie Leerdammer by Erka Synergy | Erka Synergy Communication