DOMO și ERKA relansează modelul programelor de fidelizare a clienților prin DOMO Exclusive Club

Share

DOMO și ERKA relansează modelul programelor de fidelizare a clienților prin DOMO Exclusive Club

Piața produselor de fidelizare cunoaște o diversificare permanentă atât a serviciilor oferite, cât și o regândire provocatoare a conceptelor și strategiilor în jurul cărora acestea sunt create și implementate. Prin fidelizarea în mod constant a clientului și lansarea de oferte interesante pentru acesta, prin permanentizarea ofertelor și anticiparea nevoilor clientului, programele de fidelizare sunt un instrument important atât pentru consolidarea brandului, cât și pentru stimularea conexiunii dintre client și brandul la care aderă.

Clientul nostru, retailerul electroIT DOMO a lansat, în ianuarie 2015, DOMO Exclusive Club, un program inovator și flexibil de fidelizare și motivare a clienților. După o analiză riguroasă a programului precedent (Domocont), atât echipa noastra, cât și specialiștii în marketing din echipa DOMO am gândit și propus toate beneficiile care ulterior au compus conceptul DOMO Exclusive Club. Am lucrat eficient impreuna la conceperea și lansarea programului, care continuă noua strategie de comunicare ‘’La DOMO lucrurile bune se întâmplă în fiecare zi’’, lansată în decembrie 2014. Strategia evidențiază oportunitățile mult mai numeroase decât credem, care sunt la îndemâna fiecăruia, de a valoriza orice clipă, prin accesul avantajos la tehnologia Domo.

Implicarea echipei de marketing DOMO în acest proiect a fost vitală, deoarece datorită deciziilor și ideilor departamentului de marketing axate în jurul nevoilor consumatorilor am reușit să creăm beneficii reale, care să ajute și să îmbunătățească experiența cumpărăturilor.

Disponibil în două variante – Silver Card și Gold Card -, cardul de fidelitate DOMO funcționează prin acumulare de puncte, indiferent de valoarea achiziției făcute, dar și prin alte metode motivante pentru client. De asemenea, cardul Domo Exclusive Club este valabil atât pentru achizițiile online, cât și din magazine.

Conceptul ce a stat la baza lansării DOMO Exclusive Club se axează pe oferirea unui mix de propuneri care să stimuleze în mod consecvent și inteligent spiritul de apartenență la o comunitate exclusivă, cea a membrilor DOMO Exclusive Club, și care să arate dedicația brandului pentru nevoile clientului. Prin dobândirea statutului de membru DOMO Exclusive Club, clientul are acces la o gamă extinsă și diversificată de beneficii garantate, printre care se numără: Call Center 12/24, 6/7, consultant personal, tombolă cu premii o dată la două luni, prioritate la casa de marcat, bonus în puncte și discount în săptămâna aniversară, extinderea garanției, invitație la vânzări private, informații despre noile lansări de produse, bonus la sfârșitul anului, multiplicarea punctelor în urma operațiunilor comerciale, 3% reducere pentru produsele care nu sunt incluse în alte promoții etc.

Apartenența la DOMO Exclusive Club a fost accentuată prin oferirea unui spațiu personal al clientului unde acesta poate verifica soldul punctelor, are istoricul tuturor comenzilor online sau a achizițiilor din magazine, are evidența tuturor voucherelor emise și utilizate, primește informații și consultanță specializată cu privire la alegerea unui aparat de aer condiționat sau a unui televizor, are posibilitatea de a crea un wishlist și de a-l arăta prietenilor săi de pe Facebook.

O dovadă că modelul oferit de DOMO Exclusiv Club s-a demonstrat a fi atrăgător pentru reținerea și atragerea de noi clienți este faptul că, în momentul de față, clubul numără aproximativ 70.000 de membri. Practic, modelul de partener activ, empatic, flexibil și dedicat propus de DOMO clienților săi creează un precedent care arată că în conceperea programelor de fidelizare există în continuare posibilități noi de încurajare și rafinare a legăturii dintre client și brand.

Related Posts

DOMO și ERKA relansează modelul programelor de fidelizare a clienților prin DOMO Exclusive Club | Erka Synergy Communication