Adaptarea grafica da creatiei vizuale tusa finala

Share

Adaptarea grafica da creatiei vizuale tusa finala

Web design-ul devine din ce in ce mai complex si mai versatil. Intr-o era a comunicarii care glorifica vizualul, creatia vizuala este de multe ori asul din maneca, o forma elevata de comunicare esentiala pentru identitatea unui brand.

In cea mai recenta campanie Yves Rocher, Erka a pornit de la un layout «predefinit» de client, pe care agentia l-a adaptat astfel incat sa respecte stilul vizual consacrat al brandului. Adaptarea a urmarit un design curat, focusul pe un fundal care sa puna in valoare continutul, culorile folosite unitar si accentuarea sugestiilor pentru fiecare produs. In adaptarea grafica, fundalul poate fi acel contrapunct care da senzatia de profunzime stilului vizual. Forma acestuia poate varia de la fluiditate si transparenta pana la culori vibrante, care sa dubleze prim-planul destul de puternic.

Creatia vizuala actuala este tot mai sofisticata si mai flexibila, avand in vedere provocarea inovativa si oferta coplesitoare de suporturi vizuale, dispozitive si aparaturi pe care este afisata. Multi web designeri opteaza acum pentru supradimensionare, suprapuneri, contraste cromatice, grafica in miscare, pentru diversi markeri vizuali care sa dea relief imaginii (fonturi speciale, logo-uri, bannere, inserarea unor fotografii expresive, efecte de halou, trasparenta sau 3D etc.) sau dimpotriva, pentru minimalism. Insa ramane, ca o cerinta clasica, nevoia ca forma si functionalitatea creatiei grafice sa tina intotdeauna cont de continut. Sincronizarea forma-continut sustine, de cele mai multe ori, succesul si vizibilitatea brandului.

Related Posts

Adaptarea grafica da creatiei vizuale tusa finala | Erka Synergy Communication