Spice Up your City: vizualul dă viață orașului, în campania neconvențională Guess

Share

Spice Up your City: vizualul dă viață orașului, în campania neconvențională Guess

Lansarea colecției de toamnă a renumitului brand Guess a dat viață, culoare, stil și dinamism orașului gri. În perioada septembrie-decembrie 2014, ERKA a realizat campania de afișaj neconvențional Guess.

Vizualurile spicy, incitante și rafinate, alb-negru și color deopotrivă, au împânzit Bucureștiul, iar fetele sexy ale Campaniei internaționale Guess le-au zâmbit bucureștenilor de pe panouri, autobuze și în stațiile RATB. Un exemplu perfect pentru felul în care vizualul a câștigat un statut aproape inegalabil în publicitatea și brandingul contemporan, identitatea vizuală ajungând să concureze, la un nivel subliminal, chiar identitatea brandului. Vizualul inspirat, perfect executat și îndrăzneț conceptual poate fi un suport perfect pentru rafinarea identității de brand, dar și pentru fidelizarea clientului. Provocarea conceptuală a campaniilor publicitare celebre arată că vizualul devine uneori un scop
în sine, în slujba căruia sunt puse cele mai strălucite abilități creative ale echipelor de campanie ale brandului respectiv. Iar când sunt folosite și instrumente neașteptate de a-l pune în valoare, impactul va fi de neuitat.

 

Related Posts

Spice Up your City: vizualul dă viață orașului, în campania neconvențională Guess | Erka Synergy Communication