Conceptul Guerilla Advertising în variantă ludică, în campania aniversară ERKA 10 ani

Share

Conceptul Guerilla Advertising în variantă ludică, în campania aniversară ERKA 10 ani

Conceptul de Guerilla Advertising în varianta sa burlescă a marcat în spirit și literă, în ideile exprimate și în ambalarea inteligentă, autoironică și plastică a pandantului lor vizual, campania ERKA 10 ani, derulată în luna decembrie a anului trecut.

Campania de promovare ERKA 10 ani a fost gândită exclusiv în jurul conceptului de Guerilla advertising, care definește, de altfel, identitatea agenției încă de la înființare. În proiectele de până acum, agenția a promovat conceptul de Guerilla advertising: creativitate (soluții pentru orice problematică a clientului), bugete mici, proiecte ieșite din comun, crearea de buzz în jurul proiectului. Mixul dintre versatilitatea mesajelor vizuale, care au marcat simbolic spațiul evenimentului aniversar, și îndrăzneala și exuberanța ideilor exprimate grație acestor mesaje au dat coerență și expresivitate campaniei. De la “Viva la (R)Evolution“ (în publicitate desigur), „Vrem (R)Evoluție în următorii 10 ani” la “Proletariatul sărbătorește creativitatea nemărginită“, „Uniți-vă pentru următorii 10 ani” sau “Producția de reclame la hectar a crescut considerabil“, mesajele vizuale au reflectat starea de spirit vivace, relaxată și angajată simultan, a unei campanii care s-a dorit reflectarea fidelă, dar stilizată a abordării tip guerilla advertising promovată de ERKA.

ERKA Synergy Communication a aniversat recent 10 ani de la înființare, în care s-a impus pe piața locală ca agenție de publicitate de dimensiune medie integral românească, specializată în domeniul retail. Portofoliul actual al agenției include nume ca Domo – unul dintre cele mai mari nume din retailul din România, Decathlon, Norauto, Rombiz, Cora, Yves Rocher, Guess sau Domino’s Pizza.

Related Posts

Conceptul Guerilla Advertising în variantă ludică, în campania aniversară ERKA 10 ani | Erka Synergy Communication