Contăm de 10 ani în publicitatea românească și îi vom rescrie pe următorii 10!

Share

Contăm de 10 ani în publicitatea românească și îi vom rescrie pe următorii 10!

Since 2004… ERKA: o agenție 100% românească, ce a rescris canoanele publicității de retail în România. Un pariu care ne-a devenit în timp profesiune de credință: a trăi publicitatea, nu doar a o crea.

Am început dintr-o frumoasă nebunie: am dorit să lăsăm amprenta ERKA în publicitatea românească, chiar dacă, în 2004, contextul nu era prea încurajator. Am dorit să arătăm că pasiunea sinceră, perseverența și versatilitatea soluțiilor sunt singura cale de a face publicitate „ca afară”. Chiar dacă ne-a fost greu, ne-am construit pas cu pas drumul propriu. Iată că acum, după 10 ani, ERKA echivalează cu o garanție a depășirii limitelor și asumării inteligente a riscurilor. De 10 ani am rămas fideli valorilor noastre: dedicație față de muncă/clienți/ echipă, profesionalism/perfecționism, consecvență / perseverență, corectitudine, entuziasm, seriozitate, sfidarea imposibilului, pasiune pentru publicitate și pentru retail.

Am optat pentru Guerilla advertising: creativitate, soluții pentru orice nevoie a Clientului, bugete mici, proiecte ieșite din comun, crearea de buzz. Am sfidat imposibilul, de altfel unul dintre motto-urile noastre este «Soyez foux ! Demandez l’impossible!»

Am fost primii care au importat conceptul de Piață de Crăciun în România… prima Piață de Crăciun din România a fost organizată de ERKA la km 0 din Capitală (la Universitate, pe trotuarul din fata Teatrului Național). Și mai avem atâtea alte exemple să vă dăm: evenimentele anuale Cora (din 2005), Crosul sectorului 6, parteneriatul cu echipa de handbal Steaua, campania neconvențională de recrutare pacienți pentru clinicile Anima, campania de educație neconvențională “Desenează sportul preferat cu Decathlon“, strategia și comunicarea pentru două programe de fidelitate de succes pe piața din România (Decathlon și Cora), Marșul și Crosul anual împotriva Cancerului de sân (unde ni s-au alăturat vedete ca Maia Morgenstern, Medeea Marinescu, Monica Davidescu, Dorian Boguță, Ruxandra Dragomir, Nicolai Tand), Campania neconvențională Guess 2014, care a propus o nouă viziune de outdoor advertising, Campania “Anvelope de iarnă la prețuri dezmembrate“, dezvoltată recent pentru Norauto.

În următorii 10 ani ne-am propus să rescriem publicitatea românească. Știm, visăm cu ochii deschiși. Însă experiența ne-a arătat că doar visele la care visezi cu ochii deschiși au șanse să se împlinească. Deci vom continua să sfidăm imposibilul…

Related Posts

Contăm de 10 ani în publicitatea românească și îi vom rescrie pe următorii 10! | Erka Synergy Communication