Casiopeea continua lupta impotriva cancerului la san!

Share

Casiopeea continua lupta impotriva cancerului la san!

Evenimentele Asociatiei Casiopeea pun si in 2013 un zambet pe fata femeilor greu incercate de suferinta cancerului mamar. Odata cu 2013, Marsul si Crosul Casiopeea a ajuns la cea de-a IV-a editie in Bucuresti si la cea de-a doua in provincie, la Brasov.

Primul, asa cum v-am obisnuit inca din 2012, a fost “Marsul si Crosul Casiopeea, Brasov”. Evenimentul de la Brasov a reunit la Poalele Tampei (Complex Olimpia) aproximativ 1000 de oameni. Acestia au alergat pentru sanatate si speranta, dar si pentru a le demonstra femeilor ce au suferit o mastectomie ca nu sunt singure.

In urma organizarii acestui cros, in luna iulie, au fost donate peste 100 de proteze mamare unor femei ce aveau mare nevoie de ele.

Marsul si Crosul Casiopeea s-a bucurat de sustinerea fostelor campioane mondiale la gimnastica Corina Ungureanu si Claudia Presecan, precum si a unui numar de 12 multinationale prezente in Romania, precum: GDF Suez Energy Romania, Decathlon Romania, Orange, Pentalog, Eurocopter, Lafarge, Coca-Cola Hellenic, Hutchinson, clinica Hiperdia, Metro, Norauto si Yves Rocher.

Dupa o pauza de aproximativ 2 luni, in care ne-am adunat fortele si am facut pregatirile necesare, pe 29 septembrie am alergat alaturi de bucuresteni la “Marsul si Crosul Casiopeea, Bucuresti”. Crosul din capitala este unul de traditie, ce a ajuns in septembrie 2013 la cea de-a IV-a editie.

Evenimentul a fost unul de anvergura, reunind la start vedete ale showbizz-ului si sportului romanesc (Monica Davidescu, Medeea Marinescu, Laura Badea, Corina Ungureanu și Florentina Opriș), dar si oameni obisnuiti, dornici sa intinda o mana de ajutor celor care au nevoie. (multi dintre ei fiind angajati ai unor companii de top din tara).

In urma acestei editii, datorita participantilor si a implicarii firmelor inscrise in Corporate Challenge (GDF SUEZ Energy România, VEOLIA ENVIRONNEMENT, Decathlon Romania, Renault, GSK, LAFARGE, Banca Italo Romena, Michelin, Arta Grafica, Carrefour, Hellenic Coca Cola, Groupama Asigurari, Cora si Clinicile Anima) Asociatia Casiopeea va putea dona – alaturi de Asociatia Pavel – 300 de proteze mamare externe.

Ca de fiecare data, cele doua evenimente s-au bucurat de sprijinul mass-media, evenimentul bucurandu-se de promovare in presa scrisa, tv, radio, online, outdoor si indoor. Ne-au fost alaturi, ca in fiecare an, urmatorii: Mix Media (BV), Antena 1 (BV), Kiss FM Brasov, Radio Zu Brasov, Nova TV (BV), RFI, Radio Wyl (BV) si Affichage (BV).

La Bucuresti au alaturi de noi parteneri media de traditie precum: Antena 3, RFI, Sanoma Hearst, Avantaje, Business Woman, MoviePlex Romania, Ring, Euromedia si News Outdoor. Si ni s-au alaturat: Radio Zu, Antena 1 si Antena 2, Burda Romania.

Cuvintele care descriu cel mai bine cele doua evenimente sunt: caritate, familie, buna dispozitie si optimism. Ceea ce impresioneaza cel mai mult la “Masul si Crosul Casiopeea” nu este atat numarul de persoane care alearga, ci mai ales diversitatea acestora. De la copii – inca bebelusi – la adolescenti; de la tineri insotiti de animalele lor de companie, pana la persoane mai in varsta. Multi dintre ei vin in familie la acest eveniment.

Printre participanti se numara si femei care au suferit de cancer, care au primit o proteza mamara si care acum isi doresc ca prin exemplul lor sa ajute o alta femeie cu aceeasi soarta ca a lor. Gestul lor ne da curaj si speranta ca:  SE POATE!

Protezele mamare nu au doar un rol estetic ci si unul medical, cel mai important. Ele ajuta femeile care au suferit o operatie de mastectomie sa previna anumite probleme ale coloanei si de postura, ce apar in urma extirparii unui san.

In aceasta luna, pe 28 noiembrie, va avea loc ceremonia de inmanare proteze mamare, donatia de 300 de proteze mamare externe fiind posibila in urma strangerii fondurilor la evenimentul din 29 septembrie.

Asociatia Casiopeea incheie anul 2013 cu o donatie totala de 400 proteze mamare externe (Brasov + Bucuresti), aducand speranta de mai bine in viata a 400 de femei.

In 2014 speram ca Asociatia Casiopeea sa poata dona si mai multe proteze mamare, iar noi sa atragem si mai multi parteneri care sa ne sprijine in promovarea mesajului. Cu cat ne vom implica mai multi si mai mult, cu atat va creste numarul de proteze donate anul viitor. In felul acesta, vom aduce zambetul si speranta in viata si mai multor femei afecate de cancer mamar.

Related Posts

Casiopeea continua lupta impotriva cancerului la san! | Erka Synergy Communication