Toamna a adus consolidarea pozitiei de media buyer online pentru ERKA Synergy Communication

Share

Toamna a adus consolidarea pozitiei de media buyer online pentru ERKA Synergy Communication

ERKA a raspuns pozitiv invitatiei Grupului de Formare Profesionala Master, membru al Grupului de firme Radacini, de a participa la licitatia privind achizitionarea de spatiu publicitar, in print si online, pentru un nou contract cu cofinantare europeana.

In luna septembrie au coincis doua colaborari fericite intre ERKA si Grupul Radacini. In prima instanta ERKA a jucat rolul de organizator de evenimente pentru conferinta de presa susutinuta cu ocazia finalizarii proiectului “Dezvoltarea unui sistem inovativ de formare profesionala pentru calificare si recalificare in meseriile in domeniul auto”, pentru ca apoi sa devina media buyerul intregii campanii online.

Politica Uniunii Europene privind formarea, calificarea si recalificarea fortei de munca din pietele in plin proces de dezvoltare este una foarte activa si care incurajeaza procesul invatarii continue.

Dezvoltarea unui sistem inovativ de formare profesionala pentru calificare si recalificare in meseriile in domeniul auto este un proiect confinantat prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-20013, care a beneficiat de o campanie de promovare in print si online, pe perioada lunii septembrie 2013.

In urma licitatiei in plic inchis, ERKA Synergy Communication a castigat rolul de media buyer pentru sectorul online.

Mixul corect intre un concept creativ inspirat, un media plan foarte bine structurat si documentat si pachetul financiar avantajoas a ajutat oferta ERKA sa se detaseze de toate celelalte optiuni. Selectia inspirata a celor 8 site-uri pe care sa se promoveze acest proiect de nisa si grafica adaptata cerintelor clientului au reusit sa pozitioneze ERKA in rolul de castigator al licitatiei pentru acest contract de achizitii publice.

Contractul prevede parcurgerea tuturor etapelor de la conceptul creativ, stabilirea planului de comunicare, creatia si producerea bannerelor electronice, difuzarea lor si monitorizarea derularii intregului proiect online.

Conceptul creativ trebuie sa corespunda Manualului de Identitate Vizuala POSDRU si sa se adreseze unui public tinta foarte bine definit.

Echipa ERKA a reusit sa indeplineasca lunga lista de cerinte contractuale si sa livreze un produs eficient, creativ si sa monitorizeze implementarea acestuia. 

Related Posts

Toamna a adus consolidarea pozitiei de media buyer online pentru ERKA Synergy Communication | Erka Synergy Communication