Rombiz, societatea romaneasca existenta din 1991, a pornit in cucerirea comertului electronic powered by ERKA SYNERGY COMMUNICATION

Share

Rombiz, societatea romaneasca existenta din 1991, a pornit in cucerirea comertului electronic powered by ERKA SYNERGY COMMUNICATION

ERKA SYNERGY COMMUNICATION castiga increderea unui noi client si incheie un parteneriat de succes cu ROMBIZ, o importanta retea de magazine de electronice si electrocasnice din Romania.

Intr-un moment in care avantul internetului este de necontestat, Rombiz decide sa se extinda pe partea de e-commerce si sa incredinteze ERKA dezvoltarea site-ului si shopului online. Prezenta pe piata din Romania inca din 1991, compania Rombiz reprezinta un nume cu greutate in lumea retailerilor de electronice si electrocasnice. Astazi mai pastreaza doar 15 magazine deschise in tara si isi concentreaza majoritatea resurselor pe dezvoltarea comertului online. Beneficiile uriase pe care le prezinta un astfel de business il determina pe managerul Rombiz, Sam Mroueh, sa investeasca in platforma online care le permite clientilor sa acceseze catalogul de produse la orice ora si sa caute cele mai bune oferte.

O puternica prezenta online contribuie la consolidarea unui brand cu o traditie de peste 20 de ani si reprezinta adaptarea politicii de business la perioada de criza.

La inceputul lunii octombrie, echipa de programatori si webdesigner-ul au pus ultima virgula in codul html al site-ului www.rombizshop.ro, dand nastere unui website e-commerce user friendly. Rombizshop.ro este un produs marca ERKA, agentia facandu-se responsabila de intreaga identitate vizuala a website-ului, de programarea si optimizarea acestuia, de SEO si de strategia de comunicare.

In acest proiect, ERKA a pus la dispozitia clientului servicii de consiliere si implementare, obiectivul fiind acela de rebranding pentru magazinul online al companiei. Prin urmare, agentia si-a propus sa livreze clientului un website cool si usor de utilizat, iar rezultatul poate fi vazut aici. www.rombizshop.ro

“Echipa tehnica” a departamentului webdesign a tinut seama, evident,  si de aspecte un pic mai pragmatice: asigurarea hosting-ului, mentenanta, modalitate de shopping online in conditii maxime de siguranta, vizualizare rapida a produselor in paginile web, implementarea modulului de livrare la domiciliu si gestionarea unei baze de date de cateva mii de produse.

Relansarea website-ului rombizshop.ro este inceputul unui parteneriat de durata intre ERKA SYNERGY COMMUNCATION si ROMBIZ, iar succesul primului proiect ii incurajeaza pe managerii celor doua companii sa dezvolte impreuna in viitor tot mai multe campanii. Prima dintre ele fiind ziua speciala de megareduceri “Black Friday” cand clientii vor avea parte de reduceri impresionante la o paleta foarte ampla de produse.

O relansare in forta pentru un brand de traditie!

 

 

Related Posts

Rombiz, societatea romaneasca existenta din 1991, a pornit in cucerirea comertului electronic powered by ERKA SYNERGY COMMUNICATION | Erka Synergy Communication