Campanii de tranzit

Share

Campanii de tranzit

Luna trecuta i-am adus pe doi dintre clientii nostri aproape de publicul lor, prin intermediul campaniilor de tranzit dezvoltate pentru Guess si Norauto ce vor continua si in perioada urmatoare. Din aceasta luna, punem la dispozitie un nou suport de tranzit: Bucaharest City Tour.

Pentru ambele brand-uri, am ales autobuzele RATB ca principal suport de comunicare. In timp ce Guess este prezent numai pe masinile liniei 783, pentru Norauto am folosit un mix de cinci trasee, cu ei ne intalnim in trafic pe rutele autoturismelor: : 135,137,138,311,312,313.

Sub sloganul “Preturi cele mai MICI” retailer-ul de produse si piese auto a ales sa-si
largeasca mix-ul media, apeland si la o retea de 50 de taxiuri.

Pentru ca aceste doua campanii s-au dovedit foarte eficiente si pentru ca au placut foarte mult celor doi clienti..acestia au hotarat prelungirea lor, ba chiar in cazul Norauto suplimentarea suporturilor deja existente dupa cum urmeaza: RATB 6 noi trasee:102, 141, 178, 232, 253 si 336 si 250 de noi taxiuri.

Bucharest City Tour, noul mediu de tranzit pe care vi-l punem la dispozitie va ofera posibilitatea de brand-uire a intregului autobuz. Acesta oferind o vizibilitate atat prin suprafata foarte mare ce va fi colantata cat si prin expunerea mesajului dvs. atat in randul turistilor cat si in randul pulicului bucurestean.

Avand un traseu ultracentral, Bucharest City Tour, cuprinde aproximativ tot orasul pe rutele:

Tur: Piata Unirii – PIata Universitatii – Piata Romana – Piata Victoriei – Piata Charles De Gaulle- Parcul Herastrau – Muzeul Satului – Piata Presei.

Retur: Piata Presei – Muzeul Satului – Piata Arcul de Triumf – Piata Victoriei – Piata Revolutiei – Palatul Parlamentului – Piata Unirii

Autobuzele ce vor circula pe aceste linii sunt in numar de 4, de tipul double decker si vor putea fi inchiriate pe o perioada de 6 luni.

Ne vedem in trafic! 🙂

Related Posts

Campanii de tranzit | Erka Synergy Communication