OOH – proiecte speciale pentru un succes rasunator al campaniei tale

Share

OOH – proiecte speciale pentru un succes rasunator al campaniei tale

Publicitatea outdoor este unul dintre cele mai vechi medii de promovare din lumea moderna. Evolutia printului de mari dimensiuni incepe odata cu inventarea presei mobile tipografice, de catre Johannes Gutenberg. Si bifeaza – odata cu trecerea timpului, pe tot cuprinsul tarilor in plin proces de dezvoltare – momente cheie, esentiale pentru ceea ce inseamna astazi industria publicitatii outdoor.

In 1830, in America, Jared Bell printeaza primul poster de mari dimensiuni – avand peste 15 mp – pentru spectacolul circului din oras; in 1900, tot in America, se face standardizarea locatiilor outdoor, acestea existand deja in numar foarte mare in metropolele industrializate, decorate inca de atunci cu branduri ca Palmolive, Kellogg sau Coca-Cola.

Dezvoltarea la nivel mondial, diversificarea tipurilor de suporturi si a materialelor utilizate pentru decorare, interesul crescut al clientilor pentru promovarea brandului in aglomeratia urbana, nu au facut decat ca astazi, publicitatea stradala sa atinga pragul cunoscut de notorietate.

In Romania, abia dupa 1990 publicitatea outdoor isi intinde panzele – la propriu, se dezvolta de la complicata pictura manuala pe calcanurile blocurilor la mesh-urile, backlit-urile si billboard-urile colorate ce infrumuseteaza un oras gri.

Trendul ultimilor ani aduce un plus, deja clasicului outdoor – inovatia sta astazi in proiectul special, lumea adora senzatia data de tehnologia 3D, iar aceasta inventie minunata a epocii moderne coboara in strada, pe panoul de langa semaforul pe care il vedem in fiecare zi. Feed-back-ul este garantat – clientul este multumit, consumatorul este impresionat. Avem elementele potrivite – interactiunea cu brandul – inevitabila, si astfel peste 60% dintre consumatori vor cauta produsul sau serviciul promovat.

Luam ca exemplu, neimplementat pana acum in Romania, o statie de autobuz, ale carei city-light-uri (geamuri laterale) sunt decorate cu Velcro printat. Si pentru ca Velcro atrage, potentialul consumator va fi, la propriu, tras usor de maneca de brandul preferat. Iar daca mesajul brandului este “ X brand attracts you”, “Your clothes love X brand”, „Guess why your clothes are attracted of.” , promovarea produsului se va face deja prin consumatorul interesat catre consumatorii potentiali, si nu din panoul clasic spre intreaga masa de cumparatori, grabiti sau nereceptivi.

Iar in traficul infernal, sa luam in considerare o masina tip van, cu geamuri mari, transparente si curate, in interiorul careia, cateva doamne elegante isi beau linistite cafeaua, promovand hainele sau pantofii unui celebru creator… asa este ca imagine rupe, macar pentru cateva momente, cotidianul? Daca deja zambiti, va invitam sa luati in considerare acest tip de promovare inovativa, noi va asteptam cu sfaturi si cu promisiunea implementarii de proiecte imposibil de trecut cu vederea, imposibil de uitat.

Related Posts

OOH – proiecte speciale pentru un succes rasunator al campaniei tale | Erka Synergy Communication