CASIOPEEA- Bucurestiul imbraca tricoul roz si alearga pentru sanatate, pe 29 septembrie.

Share

CASIOPEEA- Bucurestiul imbraca tricoul roz si alearga pentru sanatate, pe 29 septembrie.

Pe 29 septembrie imbracam pentru a 2a oara, in acest an, tricoul roz si va invitam sa participati alaturi de noi la Crosul Casiopeea. Aflat la a 4a editie, evenimentul este sustinut de partenerii organizatiei Casiopeea si organizat de agentia noastra.
Cursa din acest an va avea loc in Parcul Tineretului, din Bucuresti, unde incepand cu ora 08.00 se va da startul la inscrieri, ca de la ora 10.00 sa dam startul celei de-a patra editii de lupta impotriva cancerului la san prin sport.
Din 2010 si pana in prezent numaram 3 editii, cu cea de sambata de la Bucuresti si prima editie inafara capitalei – organizata in luna mai la Brasov.
Si de aceasta data crosul este sustinut de oameni de seama din cele mai diverse forme de activitate. De la personalitati publice din teatru, sport si televiziune pana la oameni din zona de business si medical.
Ii amintim aici cu mult drag pe: Maia Morgenstern, Medeea Marinescu si Magda Catone. Din sport: Ruxandra Dragomir, Laura Badea si Gabi Szabo; iar din televiziune: Florentina Opris.
Din mediul de afaceri sunt alaturi de Casiopeea, ca in fiecare an: Camera de Comert, Industrie si Agricultura Franco- Romana, Gaz de France, Veolia, Decathlon, BRD, GlaxoSmithKline, Renalut, Cetelem, KPMG, LaFarge, Mega Image, Cora, Arta Grafica, Hellenic si Groupama. Din zona de medical: Clinica Anima care va oferi un vaucher pentru o ecografie mamara in valoare de 40 euro, pentru fiecare participant.

Alaturi de Casiopeea printre organizatori s-au numarat si: Comitetul Olimpic si Sportiv Roman, Primaria Municipiului Bucuresti, Autoritatea Nationala pentru Sport si Tineret.
Evenimentul a fost sustinut si de partenerii media. Tinem sa le multumim aici pentru sprijin, sustinere, effort si intelegere.
Pentru prima data crosul a avut parte de advertizare televizata pe: Antena3 si PrimaTv.
Facebook, cu peste 4 milioane de utilizatori, in Romania, a fost a 2a platforma media folosita. Crosul Casiopeea a avut pagina dedicata acestui eveniment , denumita chiar: Cros Casiopeea.

Ramanem in zona de online si mentionam campania de bannere postate pe: Femeia.ro, Stilfeminin.ro,SalutBucuresti.ro, Telenews.ro, Anticonceptionale.ro.

Tot in online au aparut articole pe: Femeia.ro, Beau Monde, Ambition, Mayra.ro, Stilfeminin.ro, Divahair.ro, Metropotam.ro.
Crosul Casiopeea s-a auzit si la radio: RFI , ClickFM . Am avut sutinerea de semnea unei retele foarte mari de radio din Romania, care insa a dorit sa ramana anonima si careia ii multumim pentru ajutor. CROSS CASIOPEEA ORG 29 SEPT – 30 SEC

Cinema City si Movieplex Romania ne-au sustiunt si ei prin: spoturi publicitare, postare de afise si fayere in cadrule cinematografelor.
Cu siguranta ne-ati vazut si prin oras si la metrou, datorita: News Outdoor, Affichage Romania si Spectacular TV. Cat si in centrele de infrumusetare cu ajutorul SalonTV.

 

 

 

 

 

Print-ul a fost alaturi de cros prin cel mai mare trust de reviste din Romania: Sanoma Hearst, Adevarul Holding, Ring, Businees Woman, precum publicatii adresate publicului francofon: Regard si Bucarest Hebdo.
Puteti sa va alaturati si voi tuturor celor enumerate mai sus si sa faceti parte din acest proiect minunat, inscriindu-va pe: www.casiopeea.org sau in ziua crosului la standurile special desemnate in acest sens.
Va asteptam cu drag si le multumim celor care s-au implicat. 🙂

Related Posts

CASIOPEEA- Bucurestiul imbraca tricoul roz si alearga pentru sanatate, pe 29 septembrie. | Erka Synergy Communication