CREAREA BAZEI DE DATE B2C PENTRU CAMPANII DE EMAILING – Castigarea rapida a bataliei pentru clienti

Share

CREAREA BAZEI DE DATE B2C PENTRU CAMPANII DE EMAILING – Castigarea rapida a bataliei pentru clienti

Daca in numerele anterioare ale Newsletter-ului nostru am vorbit despre diverse instrumente puse la dispozitia firmelor pentru sporirea operativitatii de lucru in zona virtuala – SPATIU CLIENT, sau despre optimizarea interfetei dintre spatiul virtual si client – RESPONSIVE WEBDESIGN, de data aceasta vom vorbi despre crearea si consolidarea relatiei dintre firma si clientii acesteia.

           Pe masura ce dimensiunea retailului a crescut atat prin dimensiunea magazinelor cat si prin gama produselor ofertate, a crescut si nevoia retailerilor de a se adresa unui numar din ce in ce mai mare de potentiali cumparatori. Pozitionarea marilor magazine in zonele limitrofe ale oraselor avand implicit densitatea demografica redusa a adus automat o serie de probleme in comunicarea firmei cu clientii sai aflati in interiorul marilor aglomerari urbane sau dispersati in zonele rezidentiale. Campaniile Outdoor cu toate elementele componente ale acesteia, billboard, backlit, mash sau colantarea mijloacelor de transport in comun, fara indoiala au o mare importanta, dar totusi raspund doar partial acestor nevoi de comunicare din mai multe motive. Pe de o parte comunicarea este neselectiva si unidirectionala si nu ofera un feedback exact, iar pe de alta parte, din cauza supra-aglomerarii din zonele centrale efectul reclamei este mult diminuat, desi costurile sunt considerabile.

           Din fericire, iesirea din aceasta situatie este oferita tot de tehnologiile IT&C de comunicare in spatiul virtual, materializate prin campanii de emailing si Newsletter. Trecerea la acest tip de reclama specializata si directionata catre publicul tinta al firmei presupune insa crearea si organizarea unei baze de date considerabile si specializata pe diverse domenii. Nu totdeauna logistica unei firme si timpul aflat la dispozitie inaintea unui eveniment major (deschiderea unui nou magazin, implinirea unui an de la deschidere sau campanii de reduceri sezoniere si destocaj, promovarea unui nou produs, etc) permit demararea unor asemenea campanii in conditii optime, din simplul motiv ca nu pot fi colectate suficient de multe contacte semnificative. In aceste conditii externalizarea serviciului de colectare a datelor, organizarea bazei de date si transferul securizat al acesteia catre beneficiarul ei este solutia optima la indemana oricarei firme.

           Erka are atat capacitatea logistica, cat si platforma tehnica, precum si personalul specializat pentru colectarea selectiva a datelor, prelucrarea si transferul securizat on-line catre beneficiar. Garantia obtinerii unei baze de date cu potentiali clienti de cca. 10.000 de contacte in campanii de 2-3 saptamani in oricare colt al tarii reprezinta un avantaj de necontestat. Puteti afla mai multe detalii sau informatii despre noi accesand www.erka.ro Vom fi bucurosi sa va raspundem.

Stefan GHENCEA – Director Comercial

Related Posts

CREAREA BAZEI DE DATE B2C PENTRU CAMPANII DE EMAILING – Castigarea rapida a bataliei pentru clienti | Erka Synergy Communication