Salonul MPV de la Paris – Erka aduce in Romania noi idei de advertising

Share

Salonul MPV de la Paris – Erka aduce in Romania noi idei de advertising

In urma cu ceva vreme in contextul unei analize a transformarilor survenite in marketingul marilor retaileri mentionam noul rol dobandit de punctul de vanzare si anume acela de a fi devenit propriul canal de media si principalul sau agent de marketing.

Campaniile generale de advertising la nivel national sau promotiile regionale au puterea de a duce clientii pana in parcarea centrelor comerciale. De acolo pana la rafturile cu produsele aflate in centrul campanilor publicitare se afla insa o cale lunga. Este locul ideal in care clientul poate fi preluat, indrumat catre intrarea corecta si ghidat prin labirintul culoarelor si al rafturilor. Este momentul in care se poate face credibilizarea intregii campanii publicitare, intregul marketing fiind demonstrat prin actiuni cu finalitate materiala si certa, produsul cumparat. Publicitatea indoor ajunge astfel sa aiba si o componenta considerabila in afara magazinului in apropierea acestuia.

Faptul ca acest concept s-a consolidat rapid si primeste continuu noi si noi atribute este confirmat, daca mai era nevoie, si de MPV Salon Marketing Point de Vente (Salonul MPV – Marketingul Punctului de Vanzare) ce a avut loc intre 27 si 29 Martie la Paris.  Aproape 16.000 de vizitatori,  in mare parte profesionisti,  peste 200 de expozanti, din 66 de tari au contribuit la o atmosfera  speciala descrisa intr-un singur cuvant de rezolutia unui bilant pozitiv – business.

Salonul s-a axat pe cinci directii principale de expertiza : Servicii de Marketing si PLV (Publicitate la Locul de Vanzare); Mobilier Comercial si Aspect; Design de Retail, Materiale, Componente si Instore Digital Media; si Marketing mobil, acoperind astfel intreaga arie a serviciilor de gen la punctul de vanzare. La acestea s-au adaugat conferinte tematice animate atat de experti cat si de factorii de decizie cu scopul de a identifica practicile de marketing de la punctul de vanzare. Zona „Concept & Design” a fost dedicata inovatiilor din design pentru a pune in lumina solutiile originale si vizualurile cu impact deosebit, iar Magazinul conectat – o animatie originala si inedita a adus experiente iesite din comun cumparatorilor ce l-au incercat. La finele evenimentului s-au acordat premiile POPAI ale Asociatiei Mondiale pentru Marketing si Retail pentru recompensarea celor mai bune creatii in materie de PLV, digital media si comunicatii interactive, arhitectura comerciala,  aspectul magazinului, si merchandising.

Din multitudinea de idei, solutii si materiale prezentate, in mod deosebit ne-a atras atentia cel din imagine, pe care vi-l prezentam in exclusivitate. Nu insistam aici asupra avantajelor acestuia fata de solutiile folosite in prezent, acestea sunt evidente. Important este faptul ca acest produs este disponibil deja si in Romania gratie parteneriatului convenit cu producatorul. Primii clienti deja si-au manifestat intentia de a-l achizitiona iar noi suntem in discutii pentru a prelua partial productia in Romania.

 

Stefan GHENCEA

Director Comercial ERKA

Related Posts

Salonul MPV de la Paris – Erka aduce in Romania noi idei de advertising | Erka Synergy Communication