MEDIATIME

Share

MEDIATIME

Trecerea de la Supermarket la Mediamagazin


Decenii intregi de „atac” sistematic si concertat asupra clientilor, cu reclame radio si TV dar si cu intreagul arsenal de mijloace outdoor au dus incet, incet catre o „imunizare” a acestora, ce se observa initial prin lipsa de interes, dar mai ales prin lipsa de reactie la subiectul reclamelor. In tarile in care apogeul outdoor-ului a fost atins prin schimbarea de nerecunoscut a oraselor, reactiile publice in favoarea salubrizarii imagiinii arhitecturale a orasului deja au aparut si au obligat outdoor-ul sa dea inapoi, iar companiile au trebuit sa regandeasca strategiile de promovare. De multe ori ceea ce este foarte vizibil afara, este aproape invizibil sau de nerecunoscut inauntrul magazinelor, ceea ce conduce la aparitia sentimentului de iritare si insatisfactie.

A aparut astfel necesitatea credibilizarii campaniilor de marketing prin elemente noi menite sa recastige increderea clientilor. In acest sens se urmareste ghidarea clientului prin imagini si informatii coerente pana la punctul de intalnire efectiva cu produsul. Magazinul insusi se transforma in punctul central al comunicarii capatand atributele unui veritabil media. Atit magazinul in ansamblul sau, dar mai ales Punctul de Vanzare devine suportul media cel mai adecvat unei relatii puternice şi de durată cu clientul. Mediamagazin este deja o realitate.

Marea distributie si retailul solicită din ce în ce mai mult solutii adaptate şi globale pentru punctele locale de vânzare. Marii operatori cer cu tărie sa aiba in magazine instrumente strategice, instrumente integrate cu management hiper-reactiv capabile de comunicare directa in timp real.

Managementul de retea şi strategia comercială sunt regândite din ce în ce mai mult în termeni de regiune sau chiar în termeni locali, de magazin. Din ce in ce mai multe departamente admit ca prin folosirea unui instrument fiabil si ergonomic, este posibil si justificat economic sa transferi executia de afise, bannere, riglete pret, etc. (PLV) realizate offset şi serigrafic, cu o logistică grea, către solutii digitale chiar la locul afişajului.

Cele mai noi solutii de comunicare din interiorul magazinelor ridica si mai sus stacheta comunicarii vizuale. Solutiile oferite de Mediatime, centrate in jurul puterii de comunicare si sugestie a unei imagini, combina avantajele imaginii printate la locul vanzarii cu avantajele difuzarii video a acelorasi imagini chiar in interiorul magazinului. Dinamica imaginilor video impreuna cu calitatea impecabila a imaginilor printate conlucreaza in cadrul unei solutii integrate unice, continuind calea de ghidare a clientului, inceputa departe in afara magazinului, pana la locul efectiv de vanzare a produsului.

Luind in calcul avantajele date de viteza si simplitatea sistemului dar si economia importanta de timp, materiale, si forta de munca specializata solutiile digitale integrate de print si video reprezinta viitorul advertisingului indoor ce transforma Supermaketul clasic intr-un Super-Mediamagazin cu functii multiple.

Stefan GHENCEA – Director Comercial ERKA

Related Posts

MEDIATIME | Erka Synergy Communication