MEDIATIME

Share

MEDIATIME

Cea mai moderna solutie de advertising indoor, din 2012 si in Romania

Incepand din acest an este disponibil si in Romania unul din cele mai performante sisteme pentru managementul advertisingului si semnalizarii indoor destinat centrelor comerciale. Acest sistem este prezent inca de cativa ani in magazinele marilor retaileri din Europa fiind nascut din nevoia acestora de a implementa rapid diverse promotii si de a eficientiza campaniile de soldare prin generarea de vanzari aditionale. In acelasi timp contribuie la fidelizarea clientilor prin crearea unui ambient placut in punctele de vanzare si orientarea acestora in interiorul marilor Supermarketuri. Fiind proiectat pentru a raspunde cerintelor retailerilor de comunicare cu clientii, realizeaza acest lucru in timp real, introducand in strategia de marketing a acestora conceptul de Hiper-reactivitate, esential de-altfel in climatul economic actual, in care viteza de aplicare a deciziilor a devenit definitorie pentru obtinerea rezultatelor scontate.

Prin suita de programe specializate salamander si prin echipamentele auxiliare acestora comandate prin unitatea Boxstore 2, magazinul sau dupa caz doar un raion, are capacitatea sa declanseze o serie de actiuni rapide plecand de la un eveniment social important sau chiar la un buletin meteo, ori pentru a susţine o acţiune strategică.

In ansamblul sau sistemul permite managementului local lansarea rapida si sustinerea unei operatiuni de advertising vizual in mod coerent si integrat (atat print cat si video) fara a mai trece printr-o agentie de publicitate. In felul acesta este evitat intregul lant logistic greoi cu tot ceea ce inseamna, asteptare si/sau posibilele erori in fazele intermediare, cat si intreagul lant de comunicare interna, formala si informala de pe parcursul acestuia.
Practic legaturile la bazele de date, si la Back-office si structura simpla si prietenoasa a programelor fac acest sistem foarte usor de utilizat chiar si de catre persoane din afara sferei IT, creatiei grafice, sau a designului web excluzand in totalitate eroarea umana. Un sistem de ierarhizare a autorizarilor da posibilitatea top-managementului de a interveni oricand, lasand totusi autonomie locala managerilor din subordine. Preluarea automata a datelor comerciale pentru diverse produse, inclusiv imagini ale acestora predefinite sau nou create, de pe diverse medii si surse autorizate si procesarea automata a acestora pentru intreaga gama de formate utilizabile intr-un centru comercial asigura respectarea identitatii grafice atat la editarea si printarea afiselor de orice tip cat si la difuzarea playlist-urilor video. In aceste conditii, avantajele date de viteza si simplitartea sistemului se concretizeaza in economii importante de timp, materiale, si forta de munca specializata.
Acestor avantaje de operare, li se adauga, tot pe model occidental, facilitatile comerciale de leasing operational, minimizand astfel efortul financiar de achizitie.

Stefan Ghencea – Director Comercial Erka

Related Posts

MEDIATIME | Erka Synergy Communication